Νέες κυκλοφορίες

Δράκοι του Μάγου της Κλεψύδρας

 (Dragonlance: The Lost Chronicles, Βιβλίο 3)

Το μέλλον του Κριν έχει γραφτεί... τα πάντα όμως μπορεί να αλλάξουν σε μια νύχτα από μια απόφαση του Ρέστλιν Μαζέρ...

Αίμα και Κεχριμπάρι

 (The Dark Disciple, Βιβλίο 3)

Ο κόσμος του Κριν κρύβει πάντα νέες εκπλήξεις για τους ανυποψίαστους. Η αποκάλυψη όμως ότι μια θνητή είναι και η ίδια θεότητα συνταράζει ακόμα και τους θεούς....

Δράκοι στη Χειμωνιάτικη Νύχτα, Β' Τόμος

 (Dragonlance Chronicles Graphic Novels, Βιβλίο 2)

Η κατάληξη του δεύτερου βιβλίου της θρυλικής τριλογίας των Μargaret Weis και Tracy Hickman, που αιχμαλώτισε τη φαντασία χιλιάδων αναγνωστών σε ολόκληρο τον κόσμο.

 

Dragonlance

Ο κόσμος του Dragonlance (r), με τη μακρόχρονη ιστορία, τους αμέτρητους ήρωες και την πλούσια μυθολογία, δημιουργήθηκε μόλις το 1981, από τους σπόρους μιας ιδέας του Tracy Hickman, ενός ερασιτέχνη σχεδιαστή παιχνιδιών. Με παραγωγό την διάσημη TSR Inc., o κόσμος του Dragonlance θα ήταν ο πρώτος φανταστικός κόσμος που δημιουργείται από επαγγελματίες εκ του μηδενός και από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας του θα είχε υποστήριξη και από άλλα μέσα, όπως μυθιστορήματα που θα αφηγούνται περιπέτειες σε αυτόν τον κόσμο και πλούσια εικονογράφηση από μια ομάδα καλλιτεχνών που θα αναλάμβαναν την οπτικοποίησή του. Τον τομέα των βιβλίων ανέλαβε η Margaret Weis, η οποία προσέθεσε μια διαφορετική δημιουργική φλόγα στην ομάδα.

Η πρώτη τριλογία βιβλίων με γενικό τίτλο Dragonlance Chronicles, σημείωσε πρωτοφανή επιτυχία στους κόλπους των φίλων του fantasy. Οι οπαδοί της κλασικής Φανταστικής Λογοτεχνίας, οι οποίοι είχαν μεγαλώσει με τα έργα του Tolkien, του C.S. Lewis, του Howard και άλλων κλασικών του είδους, ήταν διψασμένοι για κάτι νέο, αλλά εξίσου μεγαλειώδες σε σύλληψη. Οι περιπέτειες των Heroes of the Lance, των Ηρώων της Λόγχης, σε έναν μυθικό, βασανισμένο κόσμο, έρμαιο του πολέμου μεταξύ των θεών μάγεψαν χιλιάδες αναγνώστες σε όλο τον κόσμο. Βασικά συστατικά της επιτυχίας των βιβλίων ήταν οι επικές εξιστορήσεις, η λεπτομέρεια με την οποία περιγραφόταν ο φανταστικός αυτός κόσμος, καθώς και οι ολοζώντανοι και ποικίλοι χαρακτήρες που πρωταγωνιστούσαν.

Η τεράστια επιτυχία του Dragonlance, τόσο ως gaming προϊόν, όσο και ως λογοτεχνικό έργο, είχε ως συνέπεια την έκδοση δεκάδων βιβλίων που εξερευνούν διάφορες απόψεις του κόσμου. Συνολικά έχουν εκδοθεί πάνω από εκατό τίτλοι, οι οποίοι περιλαμβάνουν μυθιστορήματα, εγχειρίδια για παιχνίδια ρόλων, ανθολογίες και συλλογές.



Διαθέσιμα προϊόντα

Sort By | Τιμή | Αλφαβητικά | Νεότερα | Ανά Σειρά

 

Στη Δίνη του Πολέμου, Βιβλία

(The Raistlin Chronicles, Βιβλίο 2)

Η αθωότητα της νιότης χαμένη στη δίνη του πολέμου...

Ενώ η πόλη της Χαμένης Ελπίδας πολιορκείται ανελέητα, ο νεαρός μάγος Ρέστλιν καλείται να προδώσει τα ιδανικά του προκειμένου να σωθεί ο ίδιος και ο αδελφός του. Κι ενώ ο Ρέστλιν και ο Κάραμον εκπαιδεύονται ως μισθοφόροι, κάπου μακριά άλλη μια ψυχή ατσαλώνεται στη δίνη του πολέμου.
Είναι η Κιτιάρα, η ετεροθαλής αδελφή των διδύμων, που θα επιλέξει διαφορετικό μονοπάτι και θα ριχτεί στο κυνήγι της δύναμης με σκοπό να γίνει κάποτε αρχόντισσα των δράκων.

 

Στο Αμόνι της Μαγείας, Βιβλία

(The Raistlin Chronicles, Βιβλίο 1)

Η ψυχή ενός μάγου σφυρηλατείται στο αμόνι της μαγείας...

Ο Ρέστλιν Μαζέρ είναι έξι χρονών όταν γνωρίζεται με τον αρχιμάγο που θα τον μυήσει στη μαγεία. Το χαρισματικό αλλά βασανισμένο αγόρι αφιερώνεται στις σπουδές του, θεωρώντας την προοπτική να γίνει μάγος ως τη σωτηρία του. Οι μάγοι του Πύργου της Υψηλής Μαγείας παρακολουθούν στενά την πρόοδο του Ρέστλιν και εποπτεύουν κάθε του κίνηση, καθώς βλέπουν μια σκιά να απειλεί το αγόρι - μια σκιά το ίδιο επικίνδυνη με τα σύννεφα που αρχίζουν να μαζεύονται πάνω από ολόκληρο το Ανσαλον.
Οπλισμένος με ατέλειωτη υπομονή, ο Ρέστλιν πλησιάζει τελικά το στόχο του να γίνει μάγος.

 

Σελίδες   1 2 3    Βιβλία που εμφανίζονται: 10 από 22