Νέες κυκλοφορίες

Δράκοι του Μάγου της Κλεψύδρας

 (Dragonlance: The Lost Chronicles, Βιβλίο 3)

Το μέλλον του Κριν έχει γραφτεί... τα πάντα όμως μπορεί να αλλάξουν σε μια νύχτα από μια απόφαση του Ρέστλιν Μαζέρ...

Αίμα και Κεχριμπάρι

 (The Dark Disciple, Βιβλίο 3)

Ο κόσμος του Κριν κρύβει πάντα νέες εκπλήξεις για τους ανυποψίαστους. Η αποκάλυψη όμως ότι μια θνητή είναι και η ίδια θεότητα συνταράζει ακόμα και τους θεούς....

Δράκοι στη Χειμωνιάτικη Νύχτα, Β' Τόμος

 (Dragonlance Chronicles Graphic Novels, Βιβλίο 2)

Η κατάληξη του δεύτερου βιβλίου της θρυλικής τριλογίας των Μargaret Weis και Tracy Hickman, που αιχμαλώτισε τη φαντασία χιλιάδων αναγνωστών σε ολόκληρο τον κόσμο.

 

Dragonlance

Ο κόσμος του Dragonlance (r), με τη μακρόχρονη ιστορία, τους αμέτρητους ήρωες και την πλούσια μυθολογία, δημιουργήθηκε μόλις το 1981, από τους σπόρους μιας ιδέας του Tracy Hickman, ενός ερασιτέχνη σχεδιαστή παιχνιδιών. Με παραγωγό την διάσημη TSR Inc., o κόσμος του Dragonlance θα ήταν ο πρώτος φανταστικός κόσμος που δημιουργείται από επαγγελματίες εκ του μηδενός και από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας του θα είχε υποστήριξη και από άλλα μέσα, όπως μυθιστορήματα που θα αφηγούνται περιπέτειες σε αυτόν τον κόσμο και πλούσια εικονογράφηση από μια ομάδα καλλιτεχνών που θα αναλάμβαναν την οπτικοποίησή του. Τον τομέα των βιβλίων ανέλαβε η Margaret Weis, η οποία προσέθεσε μια διαφορετική δημιουργική φλόγα στην ομάδα.

Η πρώτη τριλογία βιβλίων με γενικό τίτλο Dragonlance Chronicles, σημείωσε πρωτοφανή επιτυχία στους κόλπους των φίλων του fantasy. Οι οπαδοί της κλασικής Φανταστικής Λογοτεχνίας, οι οποίοι είχαν μεγαλώσει με τα έργα του Tolkien, του C.S. Lewis, του Howard και άλλων κλασικών του είδους, ήταν διψασμένοι για κάτι νέο, αλλά εξίσου μεγαλειώδες σε σύλληψη. Οι περιπέτειες των Heroes of the Lance, των Ηρώων της Λόγχης, σε έναν μυθικό, βασανισμένο κόσμο, έρμαιο του πολέμου μεταξύ των θεών μάγεψαν χιλιάδες αναγνώστες σε όλο τον κόσμο. Βασικά συστατικά της επιτυχίας των βιβλίων ήταν οι επικές εξιστορήσεις, η λεπτομέρεια με την οποία περιγραφόταν ο φανταστικός αυτός κόσμος, καθώς και οι ολοζώντανοι και ποικίλοι χαρακτήρες που πρωταγωνιστούσαν.

Η τεράστια επιτυχία του Dragonlance, τόσο ως gaming προϊόν, όσο και ως λογοτεχνικό έργο, είχε ως συνέπεια την έκδοση δεκάδων βιβλίων που εξερευνούν διάφορες απόψεις του κόσμου. Συνολικά έχουν εκδοθεί πάνω από εκατό τίτλοι, οι οποίοι περιλαμβάνουν μυθιστορήματα, εγχειρίδια για παιχνίδια ρόλων, ανθολογίες και συλλογές.



Διαθέσιμα προϊόντα

Sort By | Τιμή | Αλφαβητικά | Νεότερα | Ανά Σειρά

 

Δράκοι του Μάγου της Κλεψύδρας, Βιβλία

(Dragonlance: The Lost Chronicles, Βιβλίο 3)

Ο μάγος Ρέστλιν Μαζέρ είναι πλέον μάγος του Μελανού Χιτώνα και, με τη Σφαίρα του Δράκου στην κατοχή του, ταξιδεύει στη Νέρακα με σκοπό να σταθεί στο πλευρό της Βασίλισσας του Σκότους. Αυτό που συνειδητοποιεί όμως είναι πως, αν νικήσει η Τακίσις, θα μείνει για πάντα σκλάβος της...

Καταφεύγει λοιπόν σε ένα επικίνδυνο, θανατηφόρο παιχνίδι. Γίνεται διπλός πράκτορας και προσφέρει τις υπηρεσίες του στο στρατόπεδο του σκότους αλλά και του φωτός, καθώς συνεργάζεται με τον Αυτοκράτορα Αριάκας και το αντιστασιακό κίνημα της Νέρακα. Το μέλλον του Κριν έχει γραφτεί... τα πάντα όμως μπορεί να αλλάξουν σε μια νύχτα από μια απόφαση του Ρέστλιν Μαζέρ.

Οι Σύντροφοι επιστρέφουν στην υπέρτατη περιπέτεια!

 

Η Δοκιμασία των Διδύμων, Βιβλία

(Dragonlance Legends, Βιβλίο 3)

Αψηφώντας το πεπρωμένο που στοίχισε τη ζωή στο μοχθηρό του προκάτοχο, ο Ρέστλιν διαβαίνει την Πύλη της Αβύσσου. Με την Κρισάνια στο πλευρό του, εξωθεί τη Βασίλισσα του Σκότους σε μια μάχη για το υπέρτατο έπαθλο: μια θέση ανάμεσα στους θεούς.
Στο μεταξύ, ο Κάραμον και ο Τάσελχοφ ταξιδεύουν στο μέλλον. Εκεί, κατανοούν τελικά πού θα οδηγήσουν τον κόσμο οι επιδιώξεις του Ρέστλιν - και ο Κάραμον συνειδητοποιεί τη θυσία που πρέπει να κάνει για να εμποδίσει τον αδελφό του να επιτύχει.

 

Ο Θρύλος του Χούμα, Βιβλία

(Dragonlance Heroes, Βιβλίο 1)

Ενας θρυλικός ήρωας...
Ενας αιώνιος μύθος...

«Στα δυτικά τράβηξε ο Χούμα
Στον Πύργο του Υψηλού Ιερέα
Στη ράχη του ασημένιου δράκου
Και πετώντας διέσχισαν μια έρημη γη
Οπου βάδιζαν οι νεκροί
προφέροντας ονόματα δρακόντων.»

 

Ο Καιρός των Διδύμων, Βιβλία

(Dragonlance Legends, Βιβλίο 1)

Βαθιά μέσα στις σκιές του Πύργου της Υψηλής Μαγείας στο Παλάνθας, κυκλωμένος από στυγερά πλάσματα δίχως όνομα, ο Ρέστλιν Μαζέρ εξυφαίνει ένα σχέδιο για να υποτάξει το σκοτάδι.
Η Κρισάνια, μια πανέμορφη ιέρεια του Πάλανταϊν, προσπαθεί να αντλήσει δύναμη από την πίστη της και να απελευθερώσει τον Ρέστλιν από τα δίχτυα του σκότους. Ανυποψίαστη για τις πραγματικές του προθέσεις, η νεαρή ιέρεια παρασύρεται τελικά κι εκείνη από τους μυστηριώδεις σκοπούς του.
Συντετριμμένος, ο Κάραμον Μαζέρ πληροφορείται τα σχέδια του αδελφού του και ταξιδεύει πίσω στο χρόνο, ως την καταραμένη πόλη της Ιστάρ, στα χρόνια πριν τον Κατακλυσμό.

 

Ο Πόλεμος των Διδύμων, Βιβλία

(Dragonlance Legends, Βιβλίο 2)

Εχουν περάσει ήδη εκατό χρόνια από τότε που το φλεγόμενο όρος και ο Κατακλυσμός άλλαξαν για πάντα το πρόσωπο του Κριν. Εδώ κι έναν αιώνα οι φυλές του κόσμου πασχίζουν να επιβιώσουν.
Για μερικούς όμως αυτός ο αιώνας κράτησε όσο ένα καρδιοχτύπι.
Εχοντας ταξιδέψει στο χρόνο με τη βοήθεια της ισχυρής μαγείας του Ρέστλιν, ο Κάραμον και η Κρισάνια υποχρεώνονται να βοηθήσουν το μάγο στην παράτολμη αποστολή του, που σκοπό έχει να καταστρέψει τη Βασίλισσα του Σκότους. Ωστόσο, προς μεγάλη του απογοήτευση, ο Ρέστλιν ανακαλύπτει πως δεν μπορεί να δαμάσει εύκολα τον ορμητικό ποταμό του χρόνου.
Αλλά ούτε τους πόθους της καρδιάς του...

 

Σίδερο & Κεχριμπάρι, Βιβλία

(The Dark Disciple, Βιβλίο 2)

Ο κόσμος του Κριν μεταβάλλεται διαρκώς και μπορεί να κρύβει εκπλήξεις ακόμα και για ένα θεό - και αν αυτό ισχύει για τους θεούς, τι μπορεί να σημαίνει για έναν απλό θνητό; Παγιδευμένοι στη δίνη δυνάμεων που κανείς δε θα ήθελε ποτέ να αντιμετωπίσει μόνος, μια χούφτα αποφασισμένοι ήρωες ενώνουν τις δυνάμεις τους σε μια απεγνωσμένη προσπάθεια να σταματήσουν μια τρομακτική εισβολή.

Στο μεταξύ, η Μίνα δραπετεύει από τη φυλακή της και ξεκινά μια αναζήτηση που θα βάλει σε δοκιμασία ακόμα και τη δική της ισχυρή βούληση. Την ίδια στιγμή, το κακό εξαπλώνεται στον κόσμο μέρα με την ημέρα. Αλλά όταν διακυβεύονται τόσο πολλά, όταν η ίδια η ψυχή του Κριν βρίσκεται σε κίνδυνο, θα πρέπει κανείς να αναζητά τους ήρωες ακόμα και στα πιο σκοτεινά μέρη.

 

Στάχτες και Κεχριμπάρι, Βιβλία

(The Dark Disciple, Βιβλίο 1)

Ο Πόλεμος των Ψυχών έχει επιτέλους τελειώσει. Η μαγεία έχει επιστρέψει στον κόσμο - το ίδιο και οι θεοί. Οι θεοί όμως μάχονται μεταξύ τους για τα σκήπτρα της εξουσίας, και ο πόλεμος έχει προκαλέσει δυστυχία σ' όλο τον κόσμο, αφανίζοντας έθνη και ανατρέποντας την ισορροπία των δυνάμεων στο Ανσαλον...

Η μυστηριώδης πολεμίστρια Μίνα, θρηνώντας για την αποτυχία της και το θάνατο της θεάς της, κάνει συμφωνία με το κακό που κρύβεται πίσω από ένα γοητευτικό προσωπείο. Μια παράξενη στρατιά απέθαντων απλώνεται στον πολύπαθο κόσμο, και ασυνήθιστοι ήρωες -ένας πεισματάρης μοναχός κι ένα κέντερ που επικοινωνεί με τα πνεύματα των νεκρών- ενώνουν τις δυνάμεις τους για να χτυπήσουν το ανερχόμενο κακό στη ρίζα του.

 

Στη Δίνη του Πολέμου, Βιβλία

(The Raistlin Chronicles, Βιβλίο 2)

Η αθωότητα της νιότης χαμένη στη δίνη του πολέμου...

Ενώ η πόλη της Χαμένης Ελπίδας πολιορκείται ανελέητα, ο νεαρός μάγος Ρέστλιν καλείται να προδώσει τα ιδανικά του προκειμένου να σωθεί ο ίδιος και ο αδελφός του. Κι ενώ ο Ρέστλιν και ο Κάραμον εκπαιδεύονται ως μισθοφόροι, κάπου μακριά άλλη μια ψυχή ατσαλώνεται στη δίνη του πολέμου.
Είναι η Κιτιάρα, η ετεροθαλής αδελφή των διδύμων, που θα επιλέξει διαφορετικό μονοπάτι και θα ριχτεί στο κυνήγι της δύναμης με σκοπό να γίνει κάποτε αρχόντισσα των δράκων.

 

Στο Αμόνι της Μαγείας, Βιβλία

(The Raistlin Chronicles, Βιβλίο 1)

Η ψυχή ενός μάγου σφυρηλατείται στο αμόνι της μαγείας...

Ο Ρέστλιν Μαζέρ είναι έξι χρονών όταν γνωρίζεται με τον αρχιμάγο που θα τον μυήσει στη μαγεία. Το χαρισματικό αλλά βασανισμένο αγόρι αφιερώνεται στις σπουδές του, θεωρώντας την προοπτική να γίνει μάγος ως τη σωτηρία του. Οι μάγοι του Πύργου της Υψηλής Μαγείας παρακολουθούν στενά την πρόοδο του Ρέστλιν και εποπτεύουν κάθε του κίνηση, καθώς βλέπουν μια σκιά να απειλεί το αγόρι - μια σκιά το ίδιο επικίνδυνη με τα σύννεφα που αρχίζουν να μαζεύονται πάνω από ολόκληρο το Ανσαλον.
Οπλισμένος με ατέλειωτη υπομονή, ο Ρέστλιν πλησιάζει τελικά το στόχο του να γίνει μάγος.

 

Σελίδες   1 2    Βιβλία που εμφανίζονται: 10 από 19