Νέες Κυκλοφορίες

Η Αληθινή Ιστορία του Πινόκιο

Από το συγγραφέα του "Εφιάλτες & Παραμύθια"

Σε Ξένες Ακτές

 (Outlander, Βιβλίο 6)

Ένα συναρπαστικό ταξίδι γεμάτο απρόοπτα...

 



Διαθέσιμα προϊόντα

Sort By | Τιμή | Αλφαβητικά | Νεότερα | Ανα Σειρά

 

Οι Κυνηγοί του Ντιουν

(Dune, Βιβλίο 7)

Όταν το 1985 κυκλοφόρησε το έκτο βιβλίο του μυθιστορηματικού έπους Dune, άφησε τους θαυμαστές της σειράς να περιμένουν τη συνέχεια -και την ολοκλήρωση- της ιστορίας με μερικά αγωνιώδη ερωτήματα.

Ποιος είναι ο μυστηριώδης Εξωτερικός Εχθρός; Πώς προέκυψαν οι Τιμημένες Μητέρες και γιατί επιδεικνύουν τέτοια καταστροφική συμπεριφορά; Ποιο είναι το ηλικιωμένο ζευγάρι που καταδιώκει το μη-σκάφος του Ντάνκαν Αινταχο και με ποιο σκοπό; Και κυρίως... πού καταλήγει το Χρυσό Μονοπάτι του Λίτο ΙΙ;

 

Η Αναγέννηση του Σάι-Χουλούντ

(Dune, Βιβλίο 8)

Η Αδελφότητα του Ντιουν, το έκτο βιβλίο του μυθιστορηματικού έπους του Frank Herbert, κλείνει με ένα σκάφος γεμάτο πρόσφυγες να εξορμά στον αχαρτογράφητο γαλαξία προκειμένου να γλιτώσει τον αφανισμό. Ποιος είναι όμως ο τρομακτικός, μυστηριώδης Εχθρός που τους καταδιώκει; Πού καταλήγει το Χρυσό Μονοπάτι του Λίτο ΙΙ; Ποια θα είναι η μοίρα της ανθρωπότητας;
Οι Brian Herbert και Kevin J. Anderson έδωσαν απάντηση σε κάποια από αυτά τα ερωτήματα στους Κυνηγούς του Ντιουν. Εντούτοις το κυριότερο ερώτημα παραμένει: Ποιος είναι ο ύστατος Κουίζατς Χάντεραχ και με ποιο τρόπο θα επηρεάσει το σύμπαν;

 

Ο Επιτυχημένος Μάνατζερ

Συμπυκνωμένες, πρακτικές και ρεαλιστικές οδηγίες για τις βασικές τεχνικές που πρέπει να χρησιμοποιεί κάθε μάνατζερ: σε αυτά θα μπορούσαμε να συνοψίσουμε το περιεχόμενο του παρόντος τίτλου.

Καθένα από τα κεφάλαια πραγματεύεται με ακρίβεια και λεπτομέρεια όλα τα συμβατικά και μη στοιχεία που αφορούν το μάνατζμεντ: από την εντυπωσιακή και πειστική ομιλία μέχρι την αξιολόγηση των ανθρώπων και από την αποφυγή των δυσάρεστων καταστάσεων μέχρι την κατάρτιση του προϋπολογισμού.

 

H τέχνη του ανταγωνισμού

Πλήρες εγχειρίδιο στρατηγικής και γνώσης, βασισμένο στο κλασικό έργο "The art of war" του Κινέζου στρατηγού Σουν Τζου. Αντιπαραβάλλοντας τη σύγχρονη αγορά με το πεδίο της μάχης, ο συγγραφέας περιγράφει με μοναδικό τρόπο τις τακτικές και τους ελιγμούς που θα σας αναδείξουν νικητές στον "πόλεμο" των επιχειρήσεων.

 

Ιησούς Xριστός Γενικός Διευθυντής

Επιτυχημένος ηγέτης είναι αυτός που καταφέρνει να αξιοποιήσει τους σημαντικότερους διαθέσιμους πόρους: την ανθρώπινη ευφυία και την ενεργητικότητα. Ο Ιησούς "ηγήθηκε" των μαθητών του με άξονα τρεις κατηγορίες ικανοτήτων: αυτογνωσία και αυτοέλεγχος / ανάληψη δράσης / καλλιέργεια των σχέσεων με τους άλλους. Μετά από χρόνια επαγγελματικής δραστηριότητας, η συγγραφέας Λόρι Μπεθ Τζόουνς συνειδητοποίησε ότι οι σύγχρονες τεχνικές διοίκησης έρχονται σε αντίθεση με τις μεθόδους του Ιησού και ότι αφήνουν ανεκμετάλλευτο πολύτιμο ανθρώπινο δυναμικό. Ακολουθώντας το παράδειγμα του Ιησού -ενός ηγέτη που ξεκίνησε με μια ανοργάνωτη ομάδα δώδεκα ατόμων για να οικοδομήσει μια απόλυτα επιτυχημένη "επιχείρηση"-, το βιβλίο αυτό παρουσιάζει αναλυτικά και συχνά με χιούμορ μια σύγχρονη και ρεαλιστική μέθοδο κινητοποίησης και διοίκησης των ανθρώπων.

 

Διαφήμιση για όλους

Η προβολή κάθε επιχείρησης είναι απαραίτητη στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον. Όμως το κόστος είναι συχνά υπέρογκο για τη μικρή, αναπτυσσόμενη εταιρεία. Υπάρχει λύση! Το βιβλίο αυτό αποκαλύπτει έξυπνες μεθόδους για να μειώσετε το κόστος και να διασφαλίσετε την απόδοση. Έτσι θα μπορέσετε να διαμορφώσετε την εικόνα της επιχείρησής σας. Μεταξύ άλλων, στο βιβλίο θα βρείτε: Πώς να καθορίσετε το κοινό-στόχο σας / Αποτελεσματικές τεχνικές κειμενογράφησης και σχεδίασης / Παραγωγή της δικής σας διαφήμισης με τη χρήση του DTP / Πότε και πώς να χρησιμοποιήσετε το ραδιόφωνο, την τηλεόραση, τον τύπο και τα άλλα διαφημιστικά μέσα / Πώς να γράψετε ένα δελτίο τύπου / Πολλά θεωρητικά και πρακτικά παραδείγματα. Μια πρακτική προσέγγιση για κάθε νέο επιχειρηματία.

 

Διαφήμιση: Από τη θεωρία στην πράξη

Το βιβλίο αυτό φιλοδοξεί να παρουσιάσει τις αρχές της διαφήμισης στην καθημερινή πράξη, όπως σχεδιάζεται και υλοποιείται από μια διαφημιστική εταιρεία. Απευθύνεται σ' αυτούς που θέλουν να ασχοληθούν επαγγελματικά με τη διαφήμιση και τις τεχνικές της, σε σπουδαστές συναφών κλάδων και γενικά σε κάθε ενδιαφερόμενο.

 

O γυμνός manager

Γιατί ορισμένοι managers διοικούν τις εταιρείες τους με επιτυχία κατακτώντας αξιοζήλευτες επιδόσεις, ενώ άλλοι απλώς διεκπεραιώνουν τα καθήκοντά τους, με πενιχρά ή και ανύπαρκτα κέρδη; Η απάντηση και οι παράγοντες-κλειδί για την καταξίωση μιας επιχείρησης στη σύγχρονη αγορά αναλύονται διεξοδικά, με τρόπο που απέσπασε τα ευνοϊκότερα σχόλια του διεθνούς τύπου.

 

Marketing σε περίοδο κρίσης

Η αντιμετώπιση μιας κρίσης, η ανάκτηση της χαμένης εμπιστοσύνης του κοινού, η αναζωογόνηση των πωλήσεων είναι μερικά από τα σημαντικότερα προβλήματα που καλείται να αντιμετωπίσει συχνά το τμήμα Marketing μιας επιχείρησης. Το βιβλίο αυτό, με πολλά παραδείγματα και case studies, υποδεικνύει τους κατάλληλους τρόπους για την αντιμετώπιση ανάλογων καταστάσεων.

 

Δημιουργία πελατών

Μοναδικός σκοπός μιας επιχείρησης είναι η δημιουργία αγοραστικού κοινού. Το βιβλίο αυτό απευθύνεται στα διοικητικά στελέχη επιχειρήσεων που επιζητούν να εφαρμόσουν δοκιμασμένες τεχνικές για την προώθηση των προϊόντων τους.




 

Σελίδες   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25   
Βιβλία που εμφανίζονται: 101 έως 110 από 248