Διαθέσιμα προϊόντα

Sort By | Τιμή | Αλφαβητικά | Νεότερα| Ανα Σειρά

 

Δημόσιες Σχέσεις στην κοινωνία της πληροφορίας

Οι νέες τεχνολογίες λύνουν τα χέρια των επαγγελματιών και συντελούν στη δημιουργική άσκηση των καθηκόντων τους. Παράλληλα, όμως, ποικίλες δυσκολίες προκύπτουν από την επιτακτική ανάγκη για αποτελεσματικό χειρισμό της πληροφορίας.

Έτσι, ο επαγγελματίας των δημόσιων σχέσεων πρέπει να είναι ικανός να αξιολογήσει καταστάσεις, να εντοπίσει τα πιο σημαντικά στοιχεία και να βγάλει συμπεράσματα χωρίς να έχει την πολυτέλεια του χρόνου.

 

Πρόγραμμα μεγιστοποίησης κέρδους

Χωρίς ειδική ορολογία, χωρίς τεχνάσματα, το βιβλίο περιέχει μόνο απλές αρχές που θα σας βοηθήσουν να προσφέρετε κίνητρα στους πωλητές, να επιτύχετε τις καλύτερες συμφωνίες με τους προμηθευτές, να κρατήσετε τα πάγια έξοδα στο ελάχιστο, να διευθετήσετε την ταμειακή ροή για τη μέγιστη δυνατή ρευστότητα, να κρατήσετε την τράπεζά σας στο πλευρό σας, να ελαχιστοποιήσετε τα αποθέματα, να εισπράξετε τους λογαριασμούς, να εξοφλήσετε τις οφειλές, να αξιολογήσετε τους υπαλλήλους, να χρησιμοποιήσετε τις αναλογίες για να μετρήσετε την αποδοτικότητα. Αν διοικείτε μια επιχείρηση μικρή ή μεγάλη, χρειάζεστε πάντα αυτό το βιβλίο στο γραφείο σας.

 

Manager για πρώτη φορά

Για να επιβιώσετε ως manager, πρέπει να γνωρίζετε πώς να διοικείτε ανθρώπους. Το βιβλίο αυτό σας βοηθά να συνοψίσετε τα καθήκοντά σας με τη μέθοδο των πέντε βημάτων, η οποία στηρίζεται σε προχωρημένες θεωρίες και πρακτικές του managenent. Πρόκειται για ένα πολύτιμο βοήθημα στο δύσκολο έργο των σύγχρονων managers, καθώς συμβάλλει αποτελεσματικά στην επίτευξη των επαγγελματικών στόχων τους.

 

Tigana, Α' Τόμος

(Tigana)

Ένα σαγηνευτικό μυθιστόρημα, όπου ζωντανεύουν οι μύθοι και η μαγεία πλημμυρίζει κάθε σελίδα του. Το Tigana είναι η μαγική αφήγηση μιας σκλαβωμένης χώρας που παλεύει για την ελευθερία της. Χρόνια μετά την ερήμωση της πατρικής γης, μια χούφτα άντρες και γυναίκες ξεκινούν μια επικίνδυνη σταυροφορία: επιχειρούν να αποτινάξουν τους κατακτητές τους και να ξαναφέρουν στον κόσμο τη χαμένη λάμψη του λησμονημένου ονόματος της πατρίδας.

 

Eπιτυχημένες σχέσεις με τα media

Η επιτυχημένη στρατηγική για την προβολή και την επίτευξη των στόχων μιας επιχείρησης προϋποθέτει την κατανόηση των μέσων μαζικής επικοινωνίας και των απαιτήσεών τους. Το βιβλίο αυτό, προσαρμοσμένο στην ελληνική πραγματικότητα, είναι ένας απαραίτητος σύμβουλος για όποιον αναλαμβάνει επαγγελματικά το πρωταρχικής σημασίας θέμα της επικοινωνίας μιας επιχείρησης με το κοινό που επιδιώκει να προσεγγίσει.

 

Δημιουργία πελατών

Μοναδικός σκοπός μιας επιχείρησης είναι η δημιουργία αγοραστικού κοινού. Το βιβλίο αυτό απευθύνεται στα διοικητικά στελέχη επιχειρήσεων που επιζητούν να εφαρμόσουν δοκιμασμένες τεχνικές για την προώθηση των προϊόντων τους.




 

Xρηματοοικονομική διαχείριση

Λογιστές, ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων, διευθυντές εταιρειών και οργανισμών, χρηματοοικονομικοί αναλυτές, φοιτητές επιχειρησιακών κλάδων, τραπεζικοί, επενδυτές, όλοι χρειάζονται έναν απλό, κατανοητό -αλλά όχι απλουστευτικό- οδηγό γύρω από τα καυτά θέματα διαχείρισης κεφαλαίων ή της χρηματοοικονομική διαχείρισης. Την ανάγκη αυτή έρχεται να καλύψει ο παρών οδηγός. Με γλαφυρό τρόπο και χρήση δεκάδων παραδειγμάτων -χωρίς όμως να αγνοεί τη θεωρία- εξηγεί τις βασικές έννοιες και τα εργαλεία της χρηματοοικονομικής διαχείρισης, από την αξιολόγηση επενδύσεων και τη θεωρία χαρτοφυλακίου ως την αριθμοδεικτική ανάλυση και το μεταίχμιο κερδοφορίας.

 

Marketing σε περίοδο κρίσης

Η αντιμετώπιση μιας κρίσης, η ανάκτηση της χαμένης εμπιστοσύνης του κοινού, η αναζωογόνηση των πωλήσεων είναι μερικά από τα σημαντικότερα προβλήματα που καλείται να αντιμετωπίσει συχνά το τμήμα Marketing μιας επιχείρησης. Το βιβλίο αυτό, με πολλά παραδείγματα και case studies, υποδεικνύει τους κατάλληλους τρόπους για την αντιμετώπιση ανάλογων καταστάσεων.

 

O γυμνός manager

Γιατί ορισμένοι managers διοικούν τις εταιρείες τους με επιτυχία κατακτώντας αξιοζήλευτες επιδόσεις, ενώ άλλοι απλώς διεκπεραιώνουν τα καθήκοντά τους, με πενιχρά ή και ανύπαρκτα κέρδη; Η απάντηση και οι παράγοντες-κλειδί για την καταξίωση μιας επιχείρησης στη σύγχρονη αγορά αναλύονται διεξοδικά, με τρόπο που απέσπασε τα ευνοϊκότερα σχόλια του διεθνούς τύπου.

 

Διαφήμιση: Από τη θεωρία στην πράξη

Το βιβλίο αυτό φιλοδοξεί να παρουσιάσει τις αρχές της διαφήμισης στην καθημερινή πράξη, όπως σχεδιάζεται και υλοποιείται από μια διαφημιστική εταιρεία. Απευθύνεται σ' αυτούς που θέλουν να ασχοληθούν επαγγελματικά με τη διαφήμιση και τις τεχνικές της, σε σπουδαστές συναφών κλάδων και γενικά σε κάθε ενδιαφερόμενο.

 

Σελίδες   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34   
Βιβλία που εμφανίζονται: 321 έως 330 από 334