Νέες Κυκλοφορίες

Η Περιπλανώμενη Φλόγα

 (Το Τραγούδι της Φωτιάς και του Πάγου, Βιβλίο 2)

ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΚΛΑΣΙΚΗΣ ΤΡΙΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΥ ΣΕ ΝΕΑ ΕΚΔΟΣΗ

Τα Ψέματα του Λοκ Λαμόρα

 (Ευγενείς Μπάσταρδοι, Βιβλίο 1)

«Μια πρωτότυπη ιστορία από μια λαμπρή, νέα φωνή, που σε καθηλώνει...» - George R.R. Martin

Το Δέντρο του Καλοκαιριού

 (Το Υφαντό της Φιόναβαρ, Βιβλίο 1)

«Το μοναδικό έργο φαντασίας που μπορεί να σταθεί επάξια δίπλα στον 'Aρχοντα των Δαχτυλιδιών.» Interzone

 



Διαθέσιμα προϊόντα

Sort By | Τιμή | Αλφαβητικά | Νεότερα| Ανα Σειρά

 

Eπιτυχημένες σχέσεις με τα media

Η επιτυχημένη στρατηγική για την προβολή και την επίτευξη των στόχων μιας επιχείρησης προϋποθέτει την κατανόηση των μέσων μαζικής επικοινωνίας και των απαιτήσεών τους. Το βιβλίο αυτό, προσαρμοσμένο στην ελληνική πραγματικότητα, είναι ένας απαραίτητος σύμβουλος για όποιον αναλαμβάνει επαγγελματικά το πρωταρχικής σημασίας θέμα της επικοινωνίας μιας επιχείρησης με το κοινό που επιδιώκει να προσεγγίσει.

 

Δημιουργία πελατών

Μοναδικός σκοπός μιας επιχείρησης είναι η δημιουργία αγοραστικού κοινού. Το βιβλίο αυτό απευθύνεται στα διοικητικά στελέχη επιχειρήσεων που επιζητούν να εφαρμόσουν δοκιμασμένες τεχνικές για την προώθηση των προϊόντων τους.




 

Xρηματοοικονομική διαχείριση

Λογιστές, ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων, διευθυντές εταιρειών και οργανισμών, χρηματοοικονομικοί αναλυτές, φοιτητές επιχειρησιακών κλάδων, τραπεζικοί, επενδυτές, όλοι χρειάζονται έναν απλό, κατανοητό -αλλά όχι απλουστευτικό- οδηγό γύρω από τα καυτά θέματα διαχείρισης κεφαλαίων ή της χρηματοοικονομική διαχείρισης. Την ανάγκη αυτή έρχεται να καλύψει ο παρών οδηγός. Με γλαφυρό τρόπο και χρήση δεκάδων παραδειγμάτων -χωρίς όμως να αγνοεί τη θεωρία- εξηγεί τις βασικές έννοιες και τα εργαλεία της χρηματοοικονομικής διαχείρισης, από την αξιολόγηση επενδύσεων και τη θεωρία χαρτοφυλακίου ως την αριθμοδεικτική ανάλυση και το μεταίχμιο κερδοφορίας.

 

Marketing σε περίοδο κρίσης

Η αντιμετώπιση μιας κρίσης, η ανάκτηση της χαμένης εμπιστοσύνης του κοινού, η αναζωογόνηση των πωλήσεων είναι μερικά από τα σημαντικότερα προβλήματα που καλείται να αντιμετωπίσει συχνά το τμήμα Marketing μιας επιχείρησης. Το βιβλίο αυτό, με πολλά παραδείγματα και case studies, υποδεικνύει τους κατάλληλους τρόπους για την αντιμετώπιση ανάλογων καταστάσεων.

 

O γυμνός manager

Γιατί ορισμένοι managers διοικούν τις εταιρείες τους με επιτυχία κατακτώντας αξιοζήλευτες επιδόσεις, ενώ άλλοι απλώς διεκπεραιώνουν τα καθήκοντά τους, με πενιχρά ή και ανύπαρκτα κέρδη; Η απάντηση και οι παράγοντες-κλειδί για την καταξίωση μιας επιχείρησης στη σύγχρονη αγορά αναλύονται διεξοδικά, με τρόπο που απέσπασε τα ευνοϊκότερα σχόλια του διεθνούς τύπου.

 

Διαφήμιση: Από τη θεωρία στην πράξη

Το βιβλίο αυτό φιλοδοξεί να παρουσιάσει τις αρχές της διαφήμισης στην καθημερινή πράξη, όπως σχεδιάζεται και υλοποιείται από μια διαφημιστική εταιρεία. Απευθύνεται σ' αυτούς που θέλουν να ασχοληθούν επαγγελματικά με τη διαφήμιση και τις τεχνικές της, σε σπουδαστές συναφών κλάδων και γενικά σε κάθε ενδιαφερόμενο.

 

Διαφήμιση για όλους

Η προβολή κάθε επιχείρησης είναι απαραίτητη στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον. Όμως το κόστος είναι συχνά υπέρογκο για τη μικρή, αναπτυσσόμενη εταιρεία. Υπάρχει λύση! Το βιβλίο αυτό αποκαλύπτει έξυπνες μεθόδους για να μειώσετε το κόστος και να διασφαλίσετε την απόδοση. Έτσι θα μπορέσετε να διαμορφώσετε την εικόνα της επιχείρησής σας. Μεταξύ άλλων, στο βιβλίο θα βρείτε: Πώς να καθορίσετε το κοινό-στόχο σας / Αποτελεσματικές τεχνικές κειμενογράφησης και σχεδίασης / Παραγωγή της δικής σας διαφήμισης με τη χρήση του DTP / Πότε και πώς να χρησιμοποιήσετε το ραδιόφωνο, την τηλεόραση, τον τύπο και τα άλλα διαφημιστικά μέσα / Πώς να γράψετε ένα δελτίο τύπου / Πολλά θεωρητικά και πρακτικά παραδείγματα. Μια πρακτική προσέγγιση για κάθε νέο επιχειρηματία.

 

Ιησούς Xριστός Γενικός Διευθυντής

Επιτυχημένος ηγέτης είναι αυτός που καταφέρνει να αξιοποιήσει τους σημαντικότερους διαθέσιμους πόρους: την ανθρώπινη ευφυία και την ενεργητικότητα. Ο Ιησούς "ηγήθηκε" των μαθητών του με άξονα τρεις κατηγορίες ικανοτήτων: αυτογνωσία και αυτοέλεγχος / ανάληψη δράσης / καλλιέργεια των σχέσεων με τους άλλους. Μετά από χρόνια επαγγελματικής δραστηριότητας, η συγγραφέας Λόρι Μπεθ Τζόουνς συνειδητοποίησε ότι οι σύγχρονες τεχνικές διοίκησης έρχονται σε αντίθεση με τις μεθόδους του Ιησού και ότι αφήνουν ανεκμετάλλευτο πολύτιμο ανθρώπινο δυναμικό. Ακολουθώντας το παράδειγμα του Ιησού -ενός ηγέτη που ξεκίνησε με μια ανοργάνωτη ομάδα δώδεκα ατόμων για να οικοδομήσει μια απόλυτα επιτυχημένη "επιχείρηση"-, το βιβλίο αυτό παρουσιάζει αναλυτικά και συχνά με χιούμορ μια σύγχρονη και ρεαλιστική μέθοδο κινητοποίησης και διοίκησης των ανθρώπων.

 

H τέχνη του ανταγωνισμού

Πλήρες εγχειρίδιο στρατηγικής και γνώσης, βασισμένο στο κλασικό έργο "The art of war" του Κινέζου στρατηγού Σουν Τζου. Αντιπαραβάλλοντας τη σύγχρονη αγορά με το πεδίο της μάχης, ο συγγραφέας περιγράφει με μοναδικό τρόπο τις τακτικές και τους ελιγμούς που θα σας αναδείξουν νικητές στον "πόλεμο" των επιχειρήσεων.

 

Ο Επιτυχημένος Μάνατζερ

Συμπυκνωμένες, πρακτικές και ρεαλιστικές οδηγίες για τις βασικές τεχνικές που πρέπει να χρησιμοποιεί κάθε μάνατζερ: σε αυτά θα μπορούσαμε να συνοψίσουμε το περιεχόμενο του παρόντος τίτλου.

Καθένα από τα κεφάλαια πραγματεύεται με ακρίβεια και λεπτομέρεια όλα τα συμβατικά και μη στοιχεία που αφορούν το μάνατζμεντ: από την εντυπωσιακή και πειστική ομιλία μέχρι την αξιολόγηση των ανθρώπων και από την αποφυγή των δυσάρεστων καταστάσεων μέχρι την κατάρτιση του προϋπολογισμού.

 

Σελίδες   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33   
Βιβλία που εμφανίζονται: 321 έως 330 από 330