Νέες Κυκλοφορίες

Εφιάλτες & Παραμύθια - Β' Έκδοση

Το ταξίδι στη σκοτεινή πλευρά των παραμυθιών συνεχίζεται...

 



Διαθέσιμα προϊόντα

Sort By | Τιμή | Αλφαβητικά | Νεότερα| Ανα Σειρά

 

Οι Λέοντες του Αλ Ρασάν, Β' Τόμος

(Οι Λέοντες του Αλ Ρασάν)

Στην άλλοτε πανίσχυρη αυτοκρατορία του Αλ Ρασάν, ο βασιλιάς Αλμάλικ της Καρτάδα βρίσκεται στην εξουσία, προσθέτοντας τη μια πόλη μετά την άλλη στο βασίλειό του. Στο πλευρό του έχει πάντα τον διαβόητο Αμάρ ιμπν Καϊράν - ποιητή, διπλωμάτη, στρατιώτη και δολοφόνο. Η κυριαρχία της Καρτάδα απειλείται μόνο από τους φιλόδοξους Τζαδίτες βασιλιάδες του Βορρά, που ανυπομονούν να ανακτήσουν τη γη που κατείχαν κάποτε.

 

Οι Λέοντες του Αλ Ρασάν, Α' Τόμος

(Οι Λέοντες του Αλ Ρασάν)

Στην άλλοτε πανίσχυρη αυτοκρατορία του Αλ Ρασάν, ο βασιλιάς Αλμάλικ της Καρτάδα βρίσκεται στην εξουσία, προσθέτοντας τη μια πόλη μετά την άλλη στο βασίλειό του. Στο πλευρό του έχει πάντα τον διαβόητο Αμάρ ιμπν Καϊράν - ποιητή, διπλωμάτη, στρατιώτη και δολοφόνο. Η κυριαρχία της Καρτάδα απειλείται μόνο από τους φιλόδοξους Τζαδίτες βασιλιάδες του Βορρά, που ανυπομονούν να ανακτήσουν τη γη που κατείχαν κάποτε.

 

Κερδίστε στο καζίνο & σε άλλα τυχερά παιχνίδια

Τι είναι, αλήθεια, εκείνο που μας οδηγεί να ρισκάρουμε στα τυχερά παιχνίδια; Ίσως ο λόγος είναι ότι αυτό το ρίσκο φαντάζει πολύ οικείο, αφού και η καθημερινή ζωή μας είναι ένα ρίσκο. Έτσι, ο τρόπος που κάνουμε τις επιλογές στη ζωή μας μπορεί εύκολα να μεταφερθεί στις επιλογές μας όταν παίζουμε τυχερά παιχνίδια.

Προκειμένου, λοιπόν, να πάρετε μια γεύση των προκλήσεων που περιλαμβάνει η συμμετοχή στα τυχερά παιχνίδια αλλά και για να αξιοποιήσετε τη δυνατότητα να παίξετε με μεθοδικότητα και να καταλήξετε, ει δυνατόν, κερδισμένοι, δημιουργήθηκε αυτό το βιβλίο.

 

Δημόσιες Σχέσεις στην κοινωνία της πληροφορίας

Οι νέες τεχνολογίες λύνουν τα χέρια των επαγγελματιών και συντελούν στη δημιουργική άσκηση των καθηκόντων τους. Παράλληλα, όμως, ποικίλες δυσκολίες προκύπτουν από την επιτακτική ανάγκη για αποτελεσματικό χειρισμό της πληροφορίας.

Έτσι, ο επαγγελματίας των δημόσιων σχέσεων πρέπει να είναι ικανός να αξιολογήσει καταστάσεις, να εντοπίσει τα πιο σημαντικά στοιχεία και να βγάλει συμπεράσματα χωρίς να έχει την πολυτέλεια του χρόνου.

 

Πρόγραμμα μεγιστοποίησης κέρδους

Χωρίς ειδική ορολογία, χωρίς τεχνάσματα, το βιβλίο περιέχει μόνο απλές αρχές που θα σας βοηθήσουν να προσφέρετε κίνητρα στους πωλητές, να επιτύχετε τις καλύτερες συμφωνίες με τους προμηθευτές, να κρατήσετε τα πάγια έξοδα στο ελάχιστο, να διευθετήσετε την ταμειακή ροή για τη μέγιστη δυνατή ρευστότητα, να κρατήσετε την τράπεζά σας στο πλευρό σας, να ελαχιστοποιήσετε τα αποθέματα, να εισπράξετε τους λογαριασμούς, να εξοφλήσετε τις οφειλές, να αξιολογήσετε τους υπαλλήλους, να χρησιμοποιήσετε τις αναλογίες για να μετρήσετε την αποδοτικότητα. Αν διοικείτε μια επιχείρηση μικρή ή μεγάλη, χρειάζεστε πάντα αυτό το βιβλίο στο γραφείο σας.

 

Manager για πρώτη φορά

Για να επιβιώσετε ως manager, πρέπει να γνωρίζετε πώς να διοικείτε ανθρώπους. Το βιβλίο αυτό σας βοηθά να συνοψίσετε τα καθήκοντά σας με τη μέθοδο των πέντε βημάτων, η οποία στηρίζεται σε προχωρημένες θεωρίες και πρακτικές του managenent. Πρόκειται για ένα πολύτιμο βοήθημα στο δύσκολο έργο των σύγχρονων managers, καθώς συμβάλλει αποτελεσματικά στην επίτευξη των επαγγελματικών στόχων τους.

 

Tigana, Α' Τόμος

(Tigana)

Ένα σαγηνευτικό μυθιστόρημα, όπου ζωντανεύουν οι μύθοι και η μαγεία πλημμυρίζει κάθε σελίδα του. Το Tigana είναι η μαγική αφήγηση μιας σκλαβωμένης χώρας που παλεύει για την ελευθερία της. Χρόνια μετά την ερήμωση της πατρικής γης, μια χούφτα άντρες και γυναίκες ξεκινούν μια επικίνδυνη σταυροφορία: επιχειρούν να αποτινάξουν τους κατακτητές τους και να ξαναφέρουν στον κόσμο τη χαμένη λάμψη του λησμονημένου ονόματος της πατρίδας.

 

Eπιτυχημένες σχέσεις με τα media

Η επιτυχημένη στρατηγική για την προβολή και την επίτευξη των στόχων μιας επιχείρησης προϋποθέτει την κατανόηση των μέσων μαζικής επικοινωνίας και των απαιτήσεών τους. Το βιβλίο αυτό, προσαρμοσμένο στην ελληνική πραγματικότητα, είναι ένας απαραίτητος σύμβουλος για όποιον αναλαμβάνει επαγγελματικά το πρωταρχικής σημασίας θέμα της επικοινωνίας μιας επιχείρησης με το κοινό που επιδιώκει να προσεγγίσει.

 

Δημιουργία πελατών

Μοναδικός σκοπός μιας επιχείρησης είναι η δημιουργία αγοραστικού κοινού. Το βιβλίο αυτό απευθύνεται στα διοικητικά στελέχη επιχειρήσεων που επιζητούν να εφαρμόσουν δοκιμασμένες τεχνικές για την προώθηση των προϊόντων τους.




 

Xρηματοοικονομική διαχείριση

Λογιστές, ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων, διευθυντές εταιρειών και οργανισμών, χρηματοοικονομικοί αναλυτές, φοιτητές επιχειρησιακών κλάδων, τραπεζικοί, επενδυτές, όλοι χρειάζονται έναν απλό, κατανοητό -αλλά όχι απλουστευτικό- οδηγό γύρω από τα καυτά θέματα διαχείρισης κεφαλαίων ή της χρηματοοικονομική διαχείρισης. Την ανάγκη αυτή έρχεται να καλύψει ο παρών οδηγός. Με γλαφυρό τρόπο και χρήση δεκάδων παραδειγμάτων -χωρίς όμως να αγνοεί τη θεωρία- εξηγεί τις βασικές έννοιες και τα εργαλεία της χρηματοοικονομικής διαχείρισης, από την αξιολόγηση επενδύσεων και τη θεωρία χαρτοφυλακίου ως την αριθμοδεικτική ανάλυση και το μεταίχμιο κερδοφορίας.

 

Σελίδες   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33   
Βιβλία που εμφανίζονται: 311 έως 320 από 327